NYT HOLD

TILMELD

OM OS

Mit navn er Per Nielsen.

Jeg startede som kørelærer i år 2001 og har haft den store fornøjelse at sende rigtig mange nye bilister ud på vejene !

Det er vigtigt for mig, at det bliver en god og positiv oplevelse at tage kørekort hos Trafikskolen.

Jeg ligger meget stor vægt på, at videregive det ansvar som følger med når man tager kørekort, og give eleverne nogle gode og sunde holdninger, så de til enhver tid kan takle de problemer de måtte møde når de færdes ude i trafikken.

I Trafikskolen er der altid godt humør, en god energi og, det er altid det vigtigste for mig, at undervise alle elever, i det at køre bil på en sikker og forsvarlig måde.

Er du interesseret I at høre yderligere om køreskolen, eller har du bare et par spørgsmål du ønsker besvaret, er du altid velkommen til at tage kontakt til mig på tlf. 2190 1942

Trafikskolen er selvfølgelig medlem af Dansk Kørelærer Union som sikrer eleverne ankenævn og garantifond.

RING MIG OP
Navn: